måndag 8 februari 2010

Dagens rundor

Idag har det gått både bra och dåligt. I morse var Kakan jättesvår att få kontakt med och hon ville inte alls gå bakom mig. Så jag fick stanna efter varje steg. Det tog 20 minuter att gå 300 meter. Det krävdes en enorm ansträngning för att behålla humöret, men jag lyckades faktiskt. Efter en sådan runda är det svårt att ladda om. Dessutom behövde jag ta med mig barnvagnen på nästa runda. Vi mötte en hund och hon skällde inte men hon drog som attans. Jag är nöjd med min insats men inte med Kakans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar